Dieta pudełkowa czy warto ją stosować?

Dieta pudełkowa opiera się na gotowych daniach, dowożonych przez kurierów do naszych drzwi o określonych godzinach. Posiłki są dostosowane do naszego zapotrzebowania kalorycznego.

Kiedy zastosować dietę pudełkową?

Catering pudełkowy można zastosować w wielu przypadkach, na przykład gdy:

– chcemy utrzymać masę ciała

– zbudować masę mięśniową

– dążymy do redukcji masy ciała

W firmach cateringowych pracują zazwyczaj doświadczeni dietetycy, trenerzy personalni, kucharze oraz dostawcy, którzy zapewniają nam perfekcyjnie przygotowane posiłki, dowiezione w wyznaczonym przez nas czasie. Taka opcja jest idealna dla osób zapracowanych, będących ciągle w ruchu lub nieposiadających wystarczająco dużo wolnego czasu, aby móc przygotować samodzielnie posiłki. Ponadto, dzięki dużemu zainteresowaniu w temacie diet pudełkowych, powstaje coraz więcej firm zajmujących się cateringiem, przez co ogólnodostępność świadczonych usług jest coraz powszechniejsza.

Od czego zacząć?

Najważniejszym elementem jest ustalenie, co za sprawą gotowych posiłków chcemy osiągnąć oraz jakie jest nasze zapotrzebowanie kaloryczne. Gdy już wybierzemy odpowiednią dla nas opcję, warto pamiętać, by spożywać posiłki o określonych porach. Równie istotnym elementem jest nie podjadanie między posiłkami, aby utrzymać poziom odpowiedniego zapotrzebowania energetycznego.

Zobacz również:  Co zawiera dużo błonnika

Co wyróżnia diety pudełkowe?

Z całą pewnością diety pudełkowe zaskakują swoją różnorodnością oraz tym, że możemy je dostosować do siebie, wykluczając składniki, których nie lubimy lub na które jesteśmy uczuleni. Dzięki temu tania dieta pudełkowa Wrocław jest świetnym wyborem.

Jakie rodzaje diety możemy otrzymać?

Często oferowanym wariantem jest opcja standardowa, nieuwzględniająca wykluczeń wskazanych przez klientów. Opiera się ona na gotowych przepisach kulinarnych, zrobiona ze zdrowych składników, zapewniająca wszystkie konieczne do życia makro i mikroelementy, o ustalonym zapotrzebowaniu energetycznym. Liczba dań zawarta w takich rodzajach cateringu oscyluje między 3 a 5 posiłkami. Kolejną opcją jest dieta przeznaczona dla sportowców, zawierająca zwiększoną podaż białka względem pozostałych diet – wysoka ilość białka zapewnia wsparcie w okresie budowania masy mięśniowej, jak również redukcji masy tłuszczowej.

Wiele firm cateringowych, w trosce o dobro klientów, rozpoczęło sprzedaż wersji bezglutenowej, która polega na wykluczeniu z jadłospisu produktów zawierających gluten (np. pszenica, jęczmień, zboża)

[Total: 1 Average: 5]